Harjunpää i kapłan zła / Harjunpää ja pahan pappi (2010) [Lektor]Harjunpää i kapłan zła / Harjunpää ja pahan pappi (2010) [Lektor]Harjunpää i kapłan zła / Harjunpää ja pahan pappi (2010) [Lektor]

piątek, 25 maja 2012

0 Harjunpää i kapłan zła / Harjunpää ja pahan pappi (2010) [Lektor]




Film ;quot;Harjumpaa i kapłan zła;quot; powstał na podstawie popularnej w Finlandii książki o tym samym tytule autorstwa Mattiego Yrjänä Joensuu. Opowiada historię Timo Harjunpää (Peter Franzén) - policjanta, który musi rozwiązać zagadkę zbrodni w helsińskim metrze oraz znaleźć zabójcę swojej córki, którą bestialsko zamordowano pod klubem.


Added by: Arex

Tags:
Date: 2012-05-24





Harjunpää i kapłan zła / Harjunpää ja pahan pappi (2010) [Lektor]



Możesz także pobrać film na dysk:

Czas pobierania: ok 15 minut (17 Mbit/s)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

najnowsze fimy 2012 Copyright © 2011 - |- Template by kursy i szkolenia warszawa - |- Powered by Blogger