Kyss Mig / Pocałuj mnie (2011) [Napisy]Kyss Mig / Pocałuj mnie (2011) [Napisy]Kyss Mig / Pocałuj mnie (2011) [Napisy]

piątek, 27 kwietnia 2012

0 Kyss Mig / Pocałuj mnie (2011) [Napisy]




Mia (Ruth Vega Fernandez) i Frida (Liv Mjönes), obie po trzydziestce, spotykają się po raz pierwszy na imprezie zaręczynowej swoich rodziców. Ojciec Mii, Lasse (Krister Henriksson), bierze ślub z matką Fridy, Elizabeth (Lena Endre) - to spowoduje, że panie zostaną przyrodnimi siostrami. Mia, która nie odwiedzała ojca od lat przyjeżdża ze swoim narzeczonym, Timem (Joakim Nätterqvist). Między Fridą i Mią tworzy się silne uczucie, które nie tylko zmieni ich życia i ich najbliższych, ale również


Added by: tomkarson

Tags:
Date: 2012-04-26





Kyss Mig / Pocałuj mnie (2011) [Napisy]



Możesz także pobrać film na dysk:

Czas pobierania: ok 15 minut (17 Mbit/s)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

najnowsze fimy 2012 Copyright © 2011 - |- Template by kursy i szkolenia warszawa - |- Powered by Blogger