To cały ja / That's What I AmTo cały ja / That's What I AmTo cały ja / That's What I Am

piątek, 27 kwietnia 2012

0 To cały ja / That's What I Am

12-letni Andy Nichol (Chase Ellison) to błyskotliwy dzieciak, który skutecznie unika konfliktów i poniżania ze strony swoich starszych kolegów. Ekscentryczny, lubiany przez wszystkich nauczyciel - pan Simon (Ed Harris), przydziela Andy'emu do projektu partnera, którym okazuje się największy szkolny wyrzutek Stanley (Alexander Walters) zwany Big G. Stanley ze sportową, pomarańczową opaską, nieproporcjonalną do reszty ciała głową oraz wielkimi odstającymi uszami, był obiektem kpin i pośmiewisk od czasu podstawówki.



To cały ja / That's What I Am



Możesz także pobrać film na dysk:

Czas pobierania: ok 15 minut (17 Mbit/s)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

najnowsze fimy 2012 Copyright © 2011 - |- Template by kursy i szkolenia warszawa - |- Powered by Blogger