Ja To Mam SzczęścieJa To Mam SzczęścieJa To Mam Szczęście

niedziela, 22 kwietnia 2012

0 Ja To Mam Szczęście

„Ja to mam szczęście" opowiada o perypetiach rodziny z dziećmi, ale nieco innej.        Głównymi bohaterami serialu są pielęgniarka Joanna i deweloper Jerzy, ludzie, którzy po wielu życiowych przejściach, zostali małżeństwem. Razem mają córkę Zosię, Joanna ma też córkę Elę z poprzedniego związku, a Jerzy - ponad 20-letniego syna.


Akcja dzieje się głównie w kuchni - miejscu rodzinnych spotkań, gdzie poruszane są tematy codzienne, czasami komiczne, czasami tragiczne, gdzie się plotkuje przy kawie lub wypłakuje przy tabliczce czekolady……


 


*** DODANO ODC: 16 ***


 



Ja To Mam Szczęście



Możesz także pobrać film na dysk:

Czas pobierania: ok 15 minut (17 Mbit/s)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

najnowsze fimy 2012 Copyright © 2011 - |- Template by kursy i szkolenia warszawa - |- Powered by Blogger