Za ile mnie pokochasz ? / Combien tu maimes ? (2005) [Lektor]Za ile mnie pokochasz ? / Combien tu maimes ? (2005) [Lektor]Za ile mnie pokochasz ? / Combien tu maimes ? (2005) [Lektor]

wtorek, 17 kwietnia 2012

0 Za ile mnie pokochasz ? / Combien tu maimes ? (2005) [Lektor]




Daniela[Monice Bellucc]i to królowa placu Pigalle. Piękna i bardzo droga, jest marzeniem wszystkich bywalców tego sławnego miejsca. Jej najnowszy klient, niezbyt przystojny François, składa niezwykłą propozycję. Zakochany przeciętniak, któremu los podarował szczęśliwy kupon na loterii, jest gotów płacić piękności 100 tys. euro za każdy tydzień wspólnego życia.Daniela poznaje, czym jest prawdziwa miłość i oddanie, jednak nie bardzo wie, jak odwzajemnić uczucie. Tym bardziej, że jej szef Charli zrobi wszystko, by zapomniała o życiu z jednym mężczyzną.


Added by: darlin84

Tags:
Date: 2012-04-16





Za ile mnie pokochasz ? / Combien tu maimes ? (2005) [Lektor]



Możesz także pobrać film na dysk:

Czas pobierania: ok 15 minut (17 Mbit/s)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

najnowsze fimy 2012 Copyright © 2011 - |- Template by kursy i szkolenia warszawa - |- Powered by Blogger