Zbaw mnie ode złego / My Soul to TakeZbaw mnie ode złego / My Soul to TakeZbaw mnie ode złego / My Soul to Take

sobota, 7 kwietnia 2012

0 Zbaw mnie ode złego / My Soul to Take

W sennym miasteczku krąży opowieść o seryjnym mordercy, który poprzysiągł powrócić i zabić siedmioro dzieci, urodzonych w noc jego śmierci. Mroczna historia odradza się po 16 latach, a masakra zaczyna się na nowo. Czy psychopacie udało się przeżyć? Czy może jego dusza znalazła inne ciało, by wypełnić okrutną obietnicę? Tylko jedno z siedmiorga dzieci zna prawdę. Bug miał zginąć tamtej nocy, podczas której jego ojciec oszalał. Nieświadomy krwawej rzezi, jaką urządził jego tata, od dziecka męczony jest nocnymi koszmarami. Teraz, kiedy koszmar powrócił, Bug musi zmierzyć się ze złem, by ochronić swoich przyjaciół…


...::: FILM W JEDNYM LINKU :::...



Zbaw mnie ode złego / My Soul to Take



Możesz także pobrać film na dysk:

Czas pobierania: ok 15 minut (17 Mbit/s)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

najnowsze fimy 2012 Copyright © 2011 - |- Template by kursy i szkolenia warszawa - |- Powered by Blogger